Over Ons

Stichting Dadelpalm heeft de ANBI status.Onze stichting is erkend door de belastingdienst als een algemeen nut beogende instelling (ANBI). Dat betekent dat wij geen erfbelasting of schenkbelasting betalen voor erfenissen en schenkingen die de instelling gebruikt voor het algemeen belang. Bovendien mogen onze donateurs hun giften aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

RSIN: 862120779
BTW: NL862120799B01
KVK: 81510527

Contactgegevens:
Marconistraat 9B, 3029AE Rotterdam
www.stichtingdadelpalm.nl
info@stichtingdadelpalm.nl

Bestuurders:
Aiman El-Gharabawy (voorzitter)
Mounir El Moussaoui (secretaris)
Mohamed Yassine Bozhar
(penningmeester)

De bestuurders ontvangen geen vergoedingen of salarissen over de werkzaamheden die zij uitvoeren.

Actuele verslagen van de uitgeoefende activiteiten
Alle verslagen van de uitgevoerde activiteiten kun je terugvinden op onze website of onze Facebook-pagina

Beleidsplan:

Visie & Missie
Het uitgangspunt van Stichting Dadelpalm is dat elk leven recht heeft op een waardige bestaan. Met onze projecten richten wij ons op alle weeskinderen ongeacht hun geslacht, leeftijd, afkomst of religie. Dit principe is gebaseerd op de overtuiging dat het redden van een leven gelijk staat aan het redden van de gehele mensheid. Kun jij hierin vinden, sluit je dan bij ons aan!

VRIJWILLIGERS
0 K