Wordt vandaag nog donateur
Geef een vast bedrag per maand

Vaste donateur

Persoonlijke info

IBAN info
Dit is een veilige, SSL-versleutelde betaling.
Door je IBAN op te geven en deze betaling te bevestigen, machtig je Stichting Dadelpalm en Stripe, onze betalingsdienstaanbieder, om instructies naar je bank te sturen om je rekening te debiteren en je bank om je rekening te debiteren in overeenstemming met die instructies.Je hebt recht op restitutie van je bank volgens de voorwaarden van je overeenkomst met je bank. Een terugbetaling moet worden aangevraagd binnen 8 weken vanaf de datum waarop je rekening is gedebiteerd.

Totaalbedrag: €10,00 Monthly

Stichting Dadelpalm

Stichting Dadelpalm heeft vaste donateurs die ons al steunen en waarvoor wij erg dankbaar zijn. Het uitgangspunt van Stichting Dadelpalm is dat elk leven recht heeft op een waardige bestaan. Met onze projecten richten wij op iedereen ongeacht hun geslacht, leeftijd, afkomst of religie. Dit principe is gebaseerd op de overtuiging dat het redden van een leven gelijk staat aan het redden van de gehele mensheid. Kun jij hierin vinden, sluit vandaag nog aan als donateur.

WORD VANDAAG NOG DONATEUR